Prowadzenie Twoich Social Media

"

Działania w ramach social media marketingu, w tym profesjonalne prowadzenie fanpage przez firmę, wykreują jej pozytywny wizerunek w internecie oraz w branży. Przełoży się to na wzrost świadomości na temat tego, co Twoja firma może zaoferować potencjalnym klientom.

Obecnie aktywność marek w social mediach jest już obowiązkowa. Swoje profile prowadzą nie tylko duże marki i korporacje. Jest wśród nich masa firm z sektoru mśp – one również doceniły potencjał social media marketingu. Prowadzenie fanpage nie polega tylko na samym publikowaniu postów. Kluczowe jest budowanie grupy zaangażowanych odbiorców. Ważne jest angażowanie jej poprzez dostarczanie wartościowego i interesującego contentu.

Co zyskuje firma przez prowadzenie fanpage w mediach społecznościowych?

 

  • Dotarcie do potencjalnych klientów – z samego Facebooka w Polsce korzysta obecnie ponad 18 milionów polskich internautów. Wśród nich są również Twoi klienci.
  • Zwiększanie świadomości marki – Dzięki publikacji wartościowego contentu, w postaci różnorodnych form(statyczne postów, video, relacje czy transmisje na żywo) mamy możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Ma to bezpośrednie przełożenie na zwiększenie świadomości marki.
  • Interakcja z użytkownikami w czasie rzeczywistym – Nic nie daje tak szybkiej możliwości reakcji na zapytania oraz potrzeby, jak social media.
  • Budowanie zaangażowanej społeczności wokół marki oraz ambasadorów marki – w mediach społecznościowych mamy możliwość uzyskania od razu feedbacku od naszej społeczności, poprzez odpowiednie narzędzia jesteśmy w stanie budować zaangażowanie i zaufanie do naszej marki.
  • Precyzyjne dotarcie do grupy docelowej – kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, pozwalają na precyzyjnie targetowanie naszych komunikatów.Dzięki temu jesteśmy w stanie docierać do ściśle okręslonej grupy odbiorców, która z największym prawdopodobieństwem wykona najbardziej porządaną przez nas czynność.
  • Wzrost ruchu na stronie internetowej – zaangażowanie oberwujących nas użytkowników w mediach społecznościowych, przekłada się na wzrost ruchu na stronie www. Internauci szukający w internecie informacji na temat marki, w naturalny sposób trafią na stronę internetową. Możemy również przekierowywać ich na naszą stronę bezpośrednio z mediów społecznościowych.
  • Zwiększanie sprzedaży – dzięki możliwoście precyzyjnego targetowania naszych komunikatów, jesteśmy w stanie dotrzeć do osób, które z największym prawdopodobieństem kupią od nas oferowany produkt lub usługę. Następnie jesteśmy w stanie optymalizować te działania, aby “za mniej mieć więcej”.

    Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych i wykorzystanie przez firmę marcelkowalkowski.pl Marcel Kowalkowski z siedzibą 37-450 Stalowa Wola Al. Jana Pawła II 1/154 podanego adresu e-mail i telefonu w celu przedstawienia oferty handlowej.

    Please prove you are human by selecting the Car.